Reacties

Maan Na twee weken off line had ik heel wat internet in te halen. Zo kwamen er de nacht na de uitzending van ZomerNachten al reacties binnen. Die heb ik vanavond beantwoord, het was een handjevol reacties, allen om van te blozen. Ik blij, Producente Joga blij, en ZomerNachten gaat volgend jaar verder. (Niet vanwege die reacties uiteraard, is gewoon een ijzersterke formule). Maar door alle gedoe met de nieuwe Mac (het is nog een worsteling met de materie) was mijn info adres van de website waar Casa Luna naar verwees een tijdje onbereikbaar voor mij. Vanavond lukte het mij weer om contact te leggen. En zie, tot mijn starre verbazing: nog tientallen reacties in de dagen na de uitzending. Allen hartelijk dank hiervoor, ik heb nu echt rode wangetjes, oplettende lezertjes. Het zal een paar avonden duren, maar u krijgt allen een reactie van me, dat is wel het minste wat ik kan doen. Er zitten ook een paar heel bijzondere bij. Van mensen die uit Irak komen, of die er naar toe gaan. Van een kunstproject. Van een bestuursvacature. Kortom, het heeft nogal wat los gemaakt.

Mijn stelling dat er 's nachts veel meer mensen wakker zijn dan de meeste mensen denken is in ieder geval wel waargemaakt. Zelf ook jarenlang mezelf wakker gehouden met luisteren naar nachtradio die altijd toch een aparte sfeer heeft vind ik. Maar die reacties, nee, die had ik niet verwacht.

Een mooi cadeau hier in de eerste week terug  in Irak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s